Kia Niro Forum banner
  • Welcome to the Kia Niro forum! We discuss all models of the Niro, including the Hybrid, PHEV and EV versions. We are glad you stopped by. Feel free to browse the various topics, along with out FAQs. To enable posting, you need to register for a user account. There is no cost for this. Just click in the upper right corner where it says Login/Join. We look forward to your continued parcipitation.

Nieuwe terugroepactie voor achteruitrijcamera?

4 reading
796 views 8 replies 6 participants last post by  doro6529  
#1 ·
Vandaag een e-mail ontvangen van Carfax (ik heb een "garage" bij hen), dat er voor mijn '21 EX Premium een nieuwe terugroepactie is "SC342 ACHTERUITRIJCAMERA", dat er nog geen oplossing beschikbaar is en dat ze me opnieuw een e-mail zullen sturen wanneer er meer informatie over reparaties beschikbaar is voor Carfax. De website van Kia toont geen openstaande terugroepacties voor de auto. Weet iemand waar dit over gaat?

#2 ·
Vandaag een e-mail ontvangen van Carfax (ik heb daar een "garage" ingesteld) dat er voor mijn '21 EX Premium een nieuwe terugroepactie is "SC342 ACHTERUITRIJCAMERA", dat er nog geen oplossing beschikbaar is en dat ze me opnieuw een e-mail zullen sturen wanneer er meer informatie over reparaties beschikbaar is voor Carfax. De website van Kia toont geen openstaande terugroepacties voor de auto. Weet iemand waar dit over gaat?

Het zou niet de eerste keer zijn dat Carfax te vroeg is met een terugroepbericht. Geduld.

#3 ·
[/TD>
[TD]

Het zou niet de eerste keer zijn dat Carfax te vroeg is met een terugroepbericht. Geduld.
Ik heb dezelfde melding van Carfax ontvangen. Zou niet zeggen dat ze "te vroeg waren". Als ik problemen zou hebben met de achteruitrijcamera (wat niet zo is), zou ik waarschijnlijk geĂŻnteresseerd zijn om te weten dat er een lopende serviceactie is, zelfs als de reparatieprocedure nog niet is afgerond.

#9 ·
Zijn er spanningspieken in het systeem en raakt alleen de printplaat van de camera doorgebrand? Ik heb een 2021 premium die een groter scherm heeft dan de basisversie iirc, extra belasting wanneer het scherm overschakelt naar de camera? Misschien?
Mijn auto heeft slechts 16,5k mijl, maar met veel korte ritten, afkloppen, werkt de camera op de onze prima. Als ze een verbeterde printplaat hebben, zou het logisch zijn om de moeite te nemen voor de gemoedsrust of als het niet kapot is.................